Foglalási szabályzat

Kedves Gazdi!

Foglalásod csak abban az esetben érvényes, ha azt visszaigazoltuk valamilyen formában (pl. e-mail, telefon)

Regisztráció mindig azzal a névvel, telefonszámmal, email-lel történjen, ami az oltási könyvben szerepel, vagy szerepelni fog, mert így tudjuk csak beazonosítani az állatot.

Egyes esetekben (bódítással járó beavatkozásokra, műtétekre, műszeres vizsgálatokra stb.) csak telefonon (96-686-833), vagy személyesen tudsz bejelentkezni.

Csak hétköznapokra tudsz foglalni, szombati napra nem, ekkor érkezési sorrendben fogadjuk a betegeket.

Amennyiben mégsem felel meg, és szeretnéd lemondani, módosítani az időpontot, azt online az időpontfoglaló rendszerben, telefonon (96-686-833), vagy személyesen tudod megtenni (facebookon, emailen keresztül erre nincs lehetőség)!

Az időpont lemondás/módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 24 órával lehetséges. Ha nem jössz el a lefoglalt időpontra, úgy a rendszer hibapontot számol fel. Amennyiben ez kétszer megtörténik (2 hibapontot összegyűjtesz), úgy a továbbiakban számodra nem lesz lehetőség időpontfoglalásra, a rendszer letilt. Ha a legfoglalt műtéti/bódítással járó időpontra nem jössz el, úgy a rendszer egyből 2 hibapontot számol fel, és letilt. Ha újra élni szeretnél az időpontfoglalási lehetőséggel, azt csak 10000 Ft megfizetése után, a hibapontok törlésével tudod elérni. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a későn történő lemondás/módosítás más gazdit hátrányosan érinthet, rendelőnknek pedig kárt okoz.

Tudjuk, hogy értékes az időd, ezért mindent megteszünk, hogy ne kelljen sokat várnod, de a munkák jellegéből adódóan (hirtelen kialakult súlyos, életveszélyes állapotok, balesetes állatok érkezése, elhúzódó kezelések, sürgős telefonok miatt) az időpontokat nem minden esetben tudjuk tartani, ezért kérjük, hogy foglalásnál ezzel is kalkulálj. Kérjük, légy megértő ezekben az esetekben, hiszen hasonló helyzetben Te is ugyanezt várnád el mástól. Köszönjük megértésedet!
A megbeszélt időponthoz képest kérjük, hogy 5-10 perccel korábban érkezzetek meg. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ha elkésel, az utánad következő beteg tovább fog várni. A 10 percnél később érkező beteget átsoroljuk az érkezési sorrendes kategóriába, vagy ha a késés miatt a vizsgálatra már nincs lehetőség, új időpontot adunk. A 30 perccel később érkező gazdiknak a rendszerünk hibapontot számol fel.

Ha valami nem sikerül, vagy nem egyértelmű, kérlek, hívd recepciósunkat (96-686-833).

Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!